‏مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان : روابط عمومی باید مغز متفکر سازمان باشد‏
‏مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان : روابط عمومی باید مغز متفکر سازمان باشد‏
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: روابط عمومی ها نباید به بازوهای مدیریت تبدیل شوند بلکه باید مغز متفکر و نیروی مُحَرکه سازمان ها باشند که این موضوع بیانگر جایگاه واقعی و ویژه روابط عمومی ها نسبت به سایر واحدهای سازمان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان مهندس ناهید غلامحسین به مناسبت روز روابط عمومی افزود: روابط عمومی گفتمان بین سازمان و مخاطبان با هدف رسیدن به تفاهم با استفاده از فنون و ابزارهای ارتباطیِ نوشتاری، دیداری و شنیداری است.

وی ادامه داد: مدیران شرکت ها و سازمان ها نباید روابط عمومی را به عنوان یک کارپرداز کارهای عمومی و تشریفاتی برای سازمان تلقی کند بلکه باید در جایگاه مشاوران توانمند از تجربیات و دانش آنها بهره ببرند.

غلامحسین در خصوص نحوه تعامل روابط عمومی با رسانه ها اظهار داشت : امروزه‌ روابط عمومی‌ نمی تواند بدون‌ استفاده‌ اصولی‌ از رسانه‌ها از جمله‌ رادیو، تلویزیون‌ و مطبوعات‌ وظایف‌ خود را انجام‌ دهد زیرا هدایت افکار عمومی‌ بدون‌ استفاده از رسانه‌ها امری بسیار مشکل و در دنیای امروز می توان گفت محال‌ است.

وی اضافه کرد: یک‌ روابط عمومی‌ فعال علاوه براینکه‌ موضوع‌ “ارتباط با رسانه‌ها” را یکی از بهترین و مطمئن ترین کانال های ارتباطی می داند با احترام‌ به‌ جایگاه حرفه‌ای‌ اصحاب رسانه‌ به عنوان اصلی مهم در ارتباطات برون سازمانی، معتقد است ارتباط با رسانه‌ها براساس‌ نیاز متقابل‌ روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها به‌ همدیگر شکل‌ می‌گیرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت های شاخص روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در سال گذشته اظهار داشت: از جمله برنامه هایی که در سال 91 توسط مجموعه روابط عمومی انجام شده می توان به تهیه اخبار متعدد،چاپ و توزیع پنج عنوان کتابچه با موضوعات مختلف، برگزاری کنفرانس خبری مدیرعامل با اصحاب رسانه، برگزاری چندین مورد مصاحبه اصحاب رسانه با مدیرعامل، معاونت برنامه ریزی وتحقیقات،معاونت طرحهای توسعه برق و...، برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان وگرامیداشت روز زن، برگزاری نمایشگاه کتاب ونرم افزار،حضور فعال درنمایشگاه دهه فجر،برگزاری نماز وحدت، مشارکت فعال دربرگزاری پنجمین کنفرانس نیروگاههای برق، برگزاری نمایشگاه عکس صنعت برق،برگزاری مراسم افتتاح طرحها و پروژه های برق،تهیه و تولید کلیپ،تیزر،فیلم مستند و نظرسنجی از واحدهای شرکت در خصوص برنامه ها و انتظاراتشان از روابط عمومی اشاره کرد.

غلامحسین در خصوص اهداف و چشم انداز روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در پنج سال آینده گفت: روابط عمومی این شرکت در نظر دارد در افق چشم انداز پنج ساله به تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان همسو با شاخص های اختصاصی تعیین شده، ایجاد انگیزه، نشاط وخلاقیت در میان فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات، ارایه نظرات کارشناسی و مشورتی به مدیران ارشد شرکت در خصوص روند فعالیتها و عملکرد شغلی از منظر ارتباطی با پرسنل شرکت و مردم دست یابد.

وی اضافه کرد: همچنین تلاش در جهت ارتقاء سطح بهره وری، به روز نگاهداشتن دانش حرفه ای کارکنان روابط عمومی نسبت به تحولات و رویدادهای مرتبط و موثر بر شرکت، تلاش در جهت یافته های جدید وکمک به توسعه مهارتهای ارتباطی و ادراکی مدیران و کارکنان،فراهم آوردن تسهیلات برای مطالعه،تحقیق و پژوهش های کاربردی و تلاش در جهت ایجاد همگرایی،یکدلی و تفاهم هر چه بیشتر میان کارکنان و مدیران از دیگر اصول روابط عمومی در چشم انداز پنج سال آینده است.

تمام /
 
تاریخ:
1392/02/25
ساعت:
13:49
کد خبری:
41
تعداد بازدید صفحه:
14
نویسنده:
حسن دهقانی
منبع:
روابط عمومی
تصاویر مرتبط


    برچسب ها
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal